Klantenservice
Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben die niet is terug te vinden is in de onderstaande lijst? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Yes! Afhalen is mogelijk op afspraak. Kies bij de verzendoptie voor de optie afhalen. Wij nemen met jou contact op om een afspraak te maken!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We begrijpen dat je niet langer kunt wachten! We doen er alles aan om jouw aanwinst zo snel mogelijk te bezorgen! Bestellingen worden normaliter binnen drie werkdagen verzonden. Mocht dit anders zijn dan laten we je altijd iets weten. Heb je vragen over je levering? Neem dan even contact op!

Krijg ik een Track & Trace code?

Als wij jouw pakket hebben aangemeld bij PostNL ontvang je meteen een Track & Trace code. 

Kan ik een product met specifieke wensen bestellen?

Je kunt het altijd proberen! Grapje ;). Wat tof dat je iets speciaals in gedachten hebt! We zijn benieuwd naar wat je precies wilt en stiekem ook wel een beetje naar het “waarom”. Stuur ons jouw verzoek in een contactformulier toe. We maken regelmatig speciale lampen, klokken en krukken met vinylplaten waar mensen speciale herinneringen aan hebben.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Yes! Afhalen is mogelijk op afspraak (in Venlo). Kies bij de verzendoptie voor de optie afhalen. Wij nemen met jou contact op om een afspraak te maken!

Hoeveel poept een panda?

28 kilo per dag. Echt waar! Zoek maar op.

Wat heeft Rocking Panda met corona van doen?

Pandamie.